مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 10:002020-09-17اقتصادي

آخرین جزییات از ترخیص و دپو خودرو در گمرک 


معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران همزمان با پایان ترخیص خودروهای دپو شده در گمرکات و اتمام مهلت ترخیص این خودروها، آخرین وضعیت این خودروها را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد جمال ارونقی گفت: طبق آمار قبلی ارائه شده از 12 هزار و 261 دستگاه خودروی سواری وارد شده به گمرکات کشور، تعداد 7153 دستگاه خودرو به استناد مصوبه 16 دیماه 1397 هیئت وزیران و اصلاحیه های بعدی آن ترخیص و نزدیک به 5108 دستگاه خودروی سواری در گمرکات کشور دپو شده بود.

طبق اعلام معاون گمرک ایران بر اساس بررسی ها و آمار اخذ شده از گمرکات اجرایی آخرین وضعیت خودروهای دپو شده در پایان مهلت مصوبه به شرح زیر است: 1- از تعداد 1048دستگاه خودروی سواری پروانه شده و ترخیص نشده، نسبت به ترخیص 1000 دستگاه خودرو اقدام و 48 دستگاه از این خودروها بدلیل وجود پرونده و لزوم رسیدگی بیشتر توسط مراجع رسیدگی کننده، موفق به خروج از گمرک نشدند.

2- از تعداد 340 دستگاه خودروی سواری اظهار شده لیکن پروانه نشده تا پایان مصوبه مربوطه، 340 دستگاه با رعایت مقررات مربوطه ترخیص شده است؛ همچنین نسبت به ترخیص 170 دستگاه خودروی سواری دیگر حائز شرایط که دارای ثبت سفارش معتبر و تأیید منشأ ارز می باشند توسط گمرکات اقدام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات از ترخیص و دپو خودرو در گمرک 

آخرین جزییات از ترخیص و دپو خودرو در گمرک